۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۱۵۵۹۲
معاون رئیس جمهور مطرح کرد؛

ظریف صدای ملت ایران است | تمهیدات ویژه برای انتخابات

ظریف صدای ملت ایران است | تمهیدات ویژه برای انتخابات
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تحریم یکی از دیپلمات‌های برجسته کشور نشان از نقش برآب شدن نقشه‌های دشمنان دارد و دشمن آخرین دست و پاهای خود را می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر امروز در بازدید از کارخانه کاشی فرزاد در شهرک صنعتی بیرجند اظهار داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی یکی از تاکیدات رئیس جمهور بوده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بر فعال بودن واحدهای تولیدی تاکید دارند، گفت: هر واحد تولیدی که در جهت اشتغال و تولید برای کشور قدم بردارد ارزشمند است و باید حمایت شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: واحد تولیدی کاشی فرزاد هشت واحد آن فعال بوده که اینگونه کارخانه‌ها در استان‌های مانند خراسان جنوبی مهم و ارزشمند است.

امیری با بیان اینکه کارخانه کاشی فرزاد در کشور ارزآوری دارد تصریح کرد: هر چند مشکلاتی نیز مطرح شده که مربوط به برخی ادارات و وزارت خانه‌ها می‌شود و قول پیگیری این مشکلات را در وزارت خانه‌های مربوطه دادیم.

وی، حمایت از صنعتگران و کارآفرینان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: صنعتگران در کشور به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و باید به آن‌ها کمک کرد تا واحدهای تولیدی در شرایط تحریم فعال بماند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: علی رغم تنگناهای اقتصادی که آمریکا ایجاد کرده اما هر هفته شاهد افتتاح واحدهای بزرگ صنعتی در کشور هستیم و تا پایان سال نیز این افتتاح‌ها انجام می‌شود.

امیری به تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: تحریم یکی از دیپلمات‌های برجسته کشور نشان از نقش برآب شدن نقشه‌های دشمنان دارد و دشمن آخرین دست و پاهای خود را می‌زند.

وی اظهار کرد: آقای ظریف وزیر امور خارجه صدای تمام مردم ایران است و آمریکا نیز نمی‌خواهد این صدا در جهان طنین انداز شود لذا نشان از بیچارگی آنها دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتخابات مجلس در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور این بوده که ناظران و مجریان در انتخابات بی طرف باشند و دولت نیز در موضوع انتخابات بی طرف است.

امیری افزود: اکنون نیز در حال برگزاری تمهیدات ویژه‌ای برای انتخابات باشکوه و رقابتی در امسال هستیم و امیدواریم در اسفند ماه یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی با انتخاب‌های اصلح باشد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات